Za nami kolejny etap projektu „Edukacja Humanistyczna V4 dla Klimatu. Rozpoznania – dobre praktyki – rekomendacje”
Za nami kolejny etap projektu „Edukacja Humanistyczna V4 dla Klimatu. Rozpoznania – dobre praktyki – rekomendacje” (HEC) realizowanego przez Centrum Badań nad Edukacją Humanistyczną. W drugiej edycji Wykładów Mistrzów „Szkoła i klimat” (6.05.2021) organizowanych online przez Interdyscyplinarne Centrum Badań nad Edukacją Humanistyczną oraz Zakład Polonistyki w Katedrze Slawistyki Uniwersytetu Palackiego w Ołomuńcu, jednego z zagranicznych partnerów w projekcie HEC, wzięli udział: dr hab. Julia Fiedorczuk, Filip Springer, dr hab. prof. UZ Magdalena Steciąg oraz gospodarz spotkania, Rektor UŚ prof. dr hab. Ryszard Koziołek.
W debacie uczestniczyło około 250 osób z całego świata. Wśród nich byli studenci, naukowcy, nauczyciele, uczniowie oraz ci, którzy zmiany klimatyczne uznają za istotny temat dla edukacji.
Zapraszamy do obejrzenia Wykładów Mistrzów „Szkoła i klimat”: